+ Konu Cevaplama Paneli
1. Sayfa - Toplam 2 Sayfa var 1 2 SonuncuSonuncu
Gösterilen sonuçlar: 1 ile 10 ve 17

Konu: Kediler Hakkında

  1. #1
    Gayyur şehrayin - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    Feb 2007
    Bulunduğu yer
    Artvin
    Mesajlar
    82

    Standart Kediler Hakkında

    evet arkadaşlar başlıktanda anlayacağınız gibi konu kediler ve bu konuda oldukça tecrübesi olan biri olaraktan sizlerle bazı şeyleri paylaşmak isterim eğer aranızda kedileri seven ve kedi besleyen arkadaşlar varsa lütfen bir şeyler yazın konuşalım
    neler olabilir
    kedilerle ilgili hatıralarınız
    kedilerin karakter tahlilleri
    kedilerinizin resimleri
    kedilerle ilgili ibretli hikayeler
    ve aklınıza gelen başka şeylerde olabilir
    Her şey kader ile takdir edilmiştir kısmetine razı ol ki rahat edesin

  2. #2
    acizizfakiriz
    Guest acizizfakiriz - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)

    Standart

    abdurrahim kimdir kardeşim sizce?

  3. #3
    Ehil Üye nâme-i nur - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    Dec 2006
    Mesajlar
    1.460

    Standart

    Alıntı acizizfakiriz Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    abdurrahim kimdir kardeşim sizce?
    ……Ve bilhassa "Ene ve Zerre" namındaki Otuzuncu Söz'ü her mü'minin ezber etmesi zarurîdir demesi; ve o eserin kıraetinden sonra Barla'da Abdurrahîm namını kazanan ve "ya Rahîm ya Rahîm" zikrini bize işittiren mübarek kedinin bir kardeşi olarak diğer mübarek bir kedi, Ezan-ı Muhammedî'yi (A.S.M.) müştakane, insan gibi dinlemesi, bize de sizin kadar hayret ve sürur verdi. Ve Ezan-ı Muhammedî'yi (A.S.M.) tam zuhuruna işaret müjdesi telakki ettik. Ve Kâtib Osman ve Mehmed Zühdü gibi hizmet-i Kur'aniyede eski ve ehemmiyetli ve kıymetdar Tenekeci Mehmed'in de rü'yası ehemmiyetlidir. Allah hayretsin. Isparta için çok hayırdır, onun içinde ehemmiyetli bir müjde var.
    ….
    (Kastamonu Lahikası )

  4. #4
    Vefakar Üye marda - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    Aug 2007
    Mesajlar
    346

    Standart

    Alıntı şehrayin Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    evet arkadaşlar başlıktanda anlayacağınız gibi konu kediler ve bu konuda oldukça tecrübesi olan biri olaraktan sizlerle bazı şeyleri paylaşmak isterim eğer aranızda kedileri seven ve kedi besleyen arkadaşlar varsa lütfen bir şeyler yazın konuşalım
    neler olabilir
    kedilerle ilgili hatıralarınız
    kedilerin karakter tahlilleri
    kedilerinizin resimleri
    kedilerle ilgili ibretli hikayeler
    ve aklınıza gelen başka şeylerde olabilir
    kediler hakkında epey tecrubem oldu kardesım..cunku benımde kedım var..kendı yavruları olmustu sonra baska kedı yavrularını bahceye bırakıp gıtmıs onların seslerıne kulak vermıstı ve onları da sahıplenmıstı kendı yavruları dısında..sızlerı bılmıyorum ama merhametın baska tarıfı olmazdı ınsanlar ıcın ..
    “Ya rab! Çaresi bulunan şeyde acze, bulunmayan şeyde ye’se düşürme bizi…”

  5. #5
    Gayyur şehrayin - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    Feb 2007
    Bulunduğu yer
    Artvin
    Mesajlar
    82

    Standart

    h?mm saol kardeş bende bişeyler yazay?m benimde kedilerim vard?
    ta çocukken bi tane kedim olmuştu onu gizlice eve al?r sever onunla oyunlar oynard?m bay?l?rd?m ona sonra yavrulad? sonra gelmez oldu eve kerata
    daha sonra bi tane çok güzel dişi kedimiz oldu ama bize karş? çok resmiydi kesinlikle kendini sevdirmezdi r?zk?n? bekler onu yer sonrada köşesine çekilir uyurdu onu sevmek istediğim zaman ellerimi yüzümü kaç kere t?rmalad? ve kanatt? say?s?n? unuttum. Ona hiç k?zmazd?m bilakis sayg? duyard?m ve hayranl?k beslerdim bu davran?şlar?ndan dolay? çünkü lisan? haliyle r?zk?n cenab? haktan geldiğini bizim sadece arac? olduğumuzu elimi yüzümü parçalayarak bana hat?rlat?rd?
    bir sene sonra yavrulad? 3 tane dünya tatl?s? şirinmi şirin yavru yapt? biri bembeyaz biri siyah beyaz biride tekir beyaz melez bi yavruydu son iki yavrunun patileri beyazd? kudreti ilahiye fitri bebe patikleri giydirmişti onlara ayr?ca üçüde çok şirin ve sevimliydi
    biz bunlar? bizim kömürlüğümüze koyduk birazda annemin bask?lar? ile ancak anneleri her gün beyaz yavruyu ağz?na al?p getiriyor ve evimizin kuytu yerlerine sakl?yordu biz bu tuhaf harekete bi anlam verememiştik tabi bizde tutup geri kömürlüğe götürüyorduk bu böyle 15-20 gün devam etti bir gün sabah namaz?na yak?n köpekler bizim kömürlüğün kap?s?n? k?rm?şlar ve annesinin getirip saklad?ğ? o güzel şirin beyaz kediyi boğmuşlar diğer ikisi uygun yerlere saklanmay? başar?p kurutlmuş ancak bu üçüncü beyaz olduğu için saklanamam?ş.
    sabah kalk?p onun cesedini bulduk annesi kap?ya dikilip bize ac? ac? bak?yordu adeta bak?n ben size böyle bi hadise olacak demedimmi diyordu sonra ac? ac? miyavlay?p yavrusunu yalad? sonra onu gömdük.
    kedi gelecek musibeti bizden günler önce bi hissi kablel vuku ile hissetmiş ama biz hissiyats?z insanlar bu hadiseyi anlamam?şt?k.
    bi kerede yine evin önünde yavrular?n? emziriyordu bizde içerdeydik d?şardan bi t?slama sesi duyduk ben d?şar? ç?kt?m bide ne göreyim bizim kedi yavrular?na sald?rmak isteyen kocaman bi köpeğin önüne geçmiş tüylerini kabartm?ş yavrular?n? muhafaza ediyor beni görünce köpeğe sald?rd? inan?n köpek onunla mücadele edemedi ve kaçt? köpeği epey kovalam?şt?.
    daha bunun gibi bir sürü hat?ras? var ilerde yazar?m
    arkadaşlar sizlerinde varsa lütfen yaz?n
    Her şey kader ile takdir edilmiştir kısmetine razı ol ki rahat edesin

  6. #6
    Gayyur KedimiKimYedi - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    Aug 2007
    Mesajlar
    128

    Standart

    Komşumuzun kedisi Afet

    Ey gençliğinde gülmüş; şimdi güldüğüne ağlayan nefsim!..

  7. #7
    Gayyur şehrayin - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    Feb 2007
    Bulunduğu yer
    Artvin
    Mesajlar
    82

    Standart

    h?mm çok şirinmiş kerata şimdi şöle bi kedi olacakt? burda onunla oynamak vard? ah ah
    Her şey kader ile takdir edilmiştir kısmetine razı ol ki rahat edesin

  8. #8
    Gayyur MESS - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    Aug 2007
    Bulunduğu yer
    ISTANBUL - TÜRKİYE
    Yaş
    47
    Mesajlar
    94

    Standart

    Benimde kedi var hemde adı: PAŞA
    3.5 yaşında ve beyaz tombul bir kedi.
    Ancak gözleri görmüyor. Emin olmak için bir
    arkadaş onu okudugu veterinerlik fakültesinde
    bir profesöre götürdü. Prof. incelemiş ve demişki:
    '' Bu kedinin anadan doğma gözleri görmüyor, göz
    etrafındakı sinir hücreleri hiç gelişmemiş. Bunu
    uyutalım ( zehirli iğneyle öldürmek ) demiş ''

    Evet duyunca şok olduk ! Hayvanın gözleri görmüyor
    diye ALLAH ın verdiği canı almak prof. a mı kaldı ?

    Gerçi yarış atlarıda aynı şekilde sakatlanınca vuruluyor.
    Bunun elbette ahirette çok büyük suali vardır.

    Paşa yı çok seviyoruz ama tüy olayından da çok nefret
    ediyorum. Heryere aşırı tüy bulasıyor. Kedileri sevmemdeki
    en büyük nedenlerden biride ALLAH ı içinden zikretmesi.


    VASIF
    Eklenen Resim Ön İzlemesi

  9. #9
    Ehil Üye gulsah - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    Dec 2006
    Bulunduğu yer
    İstanbul
    Mesajlar
    2.641

    Standart

    Arkadaşlar ben ilginç bir an?m? anlatay?m.

    Yazl?ktayd?k , ay?pt?r söylemesi mangalda bal?k vard? o yüzden kediler balkonun çevresini sar?yorlard?. Bende o zaman küçüğüm - ilk okula gidiyorum -vede bal?ğ? sevmiyorum. Benim tabağ?ma konan bal?klar? devaml? çakt?rmadan kedilere at?yordum . Bu arada yazl?klarda malum kap?lar hep aç?kt?r. Her neyse yemekler yendi çok şükür s?ra yatmaya geldi , uyuduk. Gece baya geç bir saatte hafifçe gözlerimi açar gibi oldum tam değil ama gözlerimi az aralad?ğ?mda üzerimde birşey olduğu fark ettim !!!
    Aman Allah ' ?m ne göreyim üstümde kedi yatm?ş hemde o zaman havalar biraz serindi yün battaniye vard? , battaniyede s?cak ya üzerimde uyumuş . O can havliyle üzerimde ki battaniyeyi yere f?rlatt?m. ?şin komik k?sm? anneme gidip '' anne üzerimde kedi vard? '' dediğimde annem demez mi '' k?z?m yoktur sana öle gelmiştir... bide onu inand?rmak için ç?rp?nd?m ... herneyse babam battaniyeyi kald?rd? kediyi ç?kard?k ama alt kata bir indik , oy oy alt kat kedi kayn?yor. Sonra annemle babam '' yahu bu kediler niye eve geldiler '' diye sormaya başlad?lar ama ben tabiki akşam yemekde yediğim halt? anlatmayarak meseleyi kapatt?rmaya çal?şt?m

    ''Şahsın üslub-u beyanı , şahsın timsal-i şahsiyetidir.

    Ben ise :

    gördüğünüz veya işittiğiniz gibi , halli müşkil bir muammayım ''

    Said Nursi


  10. #10
    Dost elif_ - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    Jul 2007
    Bulunduğu yer
    İstanbul
    Mesajlar
    30

    Standart








    bunlarda benden umarım beğenirsiniz.. köydeki komşumuzun kedileriydi..

+ Konu Cevaplama Paneli

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

     

Benzer Konular

  1. Bediüzzaman ve Kediler
    By Mert Ademoğlu in forum Bediüzzaman'ın Hayatı (Eski, Yeni ve Üçüncü Said Dönemleri)
    Cevaplar: 7
    Son Mesaj: 23.11.09, 15:59
  2. Bu Kediler Bir Alem
    By Müellif-e in forum Mizah
    Cevaplar: 5
    Son Mesaj: 14.02.09, 20:04
  3. Komik Kediler
    By Mavii in forum Mizah
    Cevaplar: 1
    Son Mesaj: 21.09.08, 19:44
  4. Kediler İşini Bilir!:)
    By Özgürlük in forum Mizah
    Cevaplar: 24
    Son Mesaj: 08.02.08, 22:14
  5. Demokrat Kediler
    By gulvurgunu in forum Mizah
    Cevaplar: 3
    Son Mesaj: 28.09.06, 23:54

Bu Konudaki Etiketler

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
Yemek Tarifleri ListeNur.de - islami siteler listesi
Google Grupları
RisaleForum grubuna abone ol
E-posta:
Bu grubu ziyaret et

Search Engine Friendly URLs by vBSEO 3.6.0