Konu Kapatılmıştır
1. Sayfa - Toplam 7 Sayfa var 1 2 3 ... SonuncuSonuncu
Gösterilen sonuçlar: 1 ile 10 ve 66

Konu: Sanalda Terfi Cafe Açıyoruz

  1. #1
    Ehil Üye Nuru-Beril - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    Nov 2007
    Bulunduğu yer
    bilinmiyor...
    Mesajlar
    1.360

    Standart Sanalda Terfi Cafe Açıyoruz

    sitemizde bir cafe açmaya karar verdim kardeşler çayımızı içerken seviyeli hoş beş sohbetlerin edilebileceği kahve kurabiye pasta ve yöresel yemeklerin olduğu bir cafe üstelik süpriz doğum günü partileri yıl dönümü kutlamalarıda yapıyoruz önce serbest kürsüde siz değerli site sakinleri ile birlikte cafemizin ismini koymak istiyorum tüm kardeşlerimin aklından geçen bizim sitemize uygun olacak isimleri yazmanızı rica ediyorum daha sonra oy birliği ile cafenin ismini koyalım inş.sonrada guruplar bölümünde cafemizi faliyete geçirelim
    yardımcılarım: hüznü hazan ve hüvel ahsen
    vede süpriz bir aşçımız var bekleyin..
    ..
    not:deneyimli elamanlar komiler alınacaktır..
    cefemizin ruhsatı vardır (yöneticiden izin alındı)
    son bir uyarı bu cafeyi açmamdaki en büyük neden genç kardeşlerimizin aynı fikirleri paylaştıkları kişilerle sohbet etmek istemeleri fakat bunu yaparken konuları dağatıyolar benimde ricam lütfen seviyeyi bozmadan cafemizden istifade etmemiz



    iza/hını bilmediğin konuda sui-zanda
    hatta hiç bir zan/da bulunma.....




  2. #2
    Ehil Üye HüZnÜ HaZan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    Aug 2008
    Mesajlar
    4.454

    Standart

    Heeee iyi etmişsin...


    Hur bajo,Kur bajo
    Ga mêşine...








    Kendini tevil et!...






  3. #3
    Ehil Üye HüZnÜ HaZan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    Aug 2008
    Mesajlar
    4.454

    Standart

    Alıntı Nuru-Beril Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    sitemizde bir cafe açmaya karar verdim kardeşler çayımızı içerken seviyeli hoş beş sohbetlerin edilebileceği kahve kurabiye pasta ve yöresel yemeklerin olduğu bir cafe üstelik süpriz doğum günü partileri yıl dönümü kutlamalarıda yapıyoruz önce serbest kürsüde siz değerli site sakinleri ile birlikte cafemizin ismini koymak istiyorum tüm kardeşlerimin aklından geçen bizim sitemize uygun olacak isimleri yazmanızı rica ediyorum daha sonra oy birliği ile cafenin ismini koyalım inş.sonrada guruplar bölümünde cafemizi faliyete geçirelim
    yardımcılarım: hüznü hazan ve hüvel ahsen
    vede süpriz bir aşçımız var bekleyin....
    not:deneyimli elamanlar komiler alınacaktır..
    cefemizin ruhsatı vardır (yöneticiden izin alındı)
    son bir uyarı bu cafeyi açmamdaki en büyük neden genç kardeşlerimizin aynı fikirleri paylaştıkları kişilerle sohbet etmek istemeleri fakat bunu yaparken konuları dağatıyolar benimde ricam lütfen seviyeyi bozmadan cafemizden istifade etmemiz
    O zaman bizi büyük bir sorumluluğun altına koydun yaa kardeşim...
    Benim şimdi bir isim bulmama gerekecek...Alternatifleri ben sunayım...
    Nur Cafe...
    Geyik Cafe...
    Şimdilik bunlar aklıma geldi ama düşünücem kardeşim...


    Hur bajo,Kur bajo
    Ga mêşine...








    Kendini tevil et!...






  4. #4
    Ehil Üye Nuru-Beril - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    Nov 2007
    Bulunduğu yer
    bilinmiyor...
    Mesajlar
    1.360

    Standart

    Alıntı HüZnÜ HaZan Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Heeee iyi etmişsin...
    yahu sende yardımcı üyesin bacım iyi etmişsin denirmi Rabbim hakkımızda hayırlısını nasip etsin desene
    o kadar para akıttım bu cafeye



    iza/hını bilmediğin konuda sui-zanda
    hatta hiç bir zan/da bulunma.....




  5. #5
    Ehil Üye Beste-i Rana - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    Sep 2008
    Bulunduğu yer
    Doğanın Derinlikleri
    Mesajlar
    4.544

    Standart

    Hayırlı olsun ablam...Nihayet fikrini icraata geçirebildin...Bol kazançlar,bu arada payımıda unutma haaa...
    Yoksam istifa ederim...
    Hem isim bulmanıza ne gerek var...Gül gibi ismim dururken...
    Adı:Hüve-l Ahsen Cafe olsun...Bakın telif hakkıda istemem herşey hizmet için...




    Hest-i Nist-Nümâ



    "Müslümanın müslümana gülümsemesi sadakadır" sırrıyla espri yapıyorum...


    Hepimiz Cennette Kavuşalım...


  6. #6
    Ehil Üye Nuru-Beril - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    Nov 2007
    Bulunduğu yer
    bilinmiyor...
    Mesajlar
    1.360

    Standart

    Geyik Cafe...
    no geyik valla siz cafeyi açtırtmadan mühürlettiriceksiniz belli



    iza/hını bilmediğin konuda sui-zanda
    hatta hiç bir zan/da bulunma.....




  7. #7
    Ehil Üye Beste-i Rana - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    Sep 2008
    Bulunduğu yer
    Doğanın Derinlikleri
    Mesajlar
    4.544

    Standart

    Alıntı Nuru-Beril Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Geyik Cafe...
    no geyik valla siz cafeyi açtırtmadan mühürlettiriceksiniz belli

    Ya ben ne diyorum siz ne diyorsunuz...Koyun şu ismide orta yolda anlaşalım...




    Hest-i Nist-Nümâ



    "Müslümanın müslümana gülümsemesi sadakadır" sırrıyla espri yapıyorum...


    Hepimiz Cennette Kavuşalım...


  8. #8
    Ehil Üye Nuru-Beril - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    Nov 2007
    Bulunduğu yer
    bilinmiyor...
    Mesajlar
    1.360

    Standart

    yahu kardeşim sana çaycı olucan dedim üç gün konuşmadın benle şimdi iismini koyarsak patron ayağına yatarsın hisse verdikya %51 benim hissem gerisini diğer kardeşlerle paylaşın artık aşçı abimizde bi teşrif edemediki



    iza/hını bilmediğin konuda sui-zanda
    hatta hiç bir zan/da bulunma.....




  9. #9
    Ehil Üye Nuru-Beril - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    Nov 2007
    Bulunduğu yer
    bilinmiyor...
    Mesajlar
    1.360

    Standart

    neyse kardeşler ilk çaylarınız benden ilk bir hafta bedava sonra paralı ha



    iza/hını bilmediğin konuda sui-zanda
    hatta hiç bir zan/da bulunma.....




  10. #10
    Ehil Üye **Muttakİ** - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    Mar 2008
    Bulunduğu yer
    İSTANBUL
    Mesajlar
    1.650

    Standart

    Beril ablam hayırlı uğurlu olsun

    bence cafe olmasın yabancı isim girmesin aramıza
    Nur sarayı olabilir nacizhane fikrim

    Misafirlik tuhaf şey...
    Oradasın,ama oralı değilsin...
    Önüne sofralar kuruluyor,izzet-ikram görüyorsun ama hiç bir şey sana ait değil...
    Rahatın yerinde de olsa kalkıp gideceksin birgün,gitmek zorundasın...
    Misafirlik dünya hayatına ne çok benziyor ve dünya hayatı misafirliğe...


    Hizmette SINIR ve SİNİR yoktur

Konu Kapatılmıştır

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

     

Benzer Konular

  1. Cafe Muhabbet Olsun
    By Bîçare S.V. in forum Serbest Kürsü
    Cevaplar: 80
    Son Mesaj: 20.01.09, 15:26
  2. Cen-Net Cafe
    By osmanoğlu in forum Serbest Kürsü
    Cevaplar: 6
    Son Mesaj: 14.11.07, 07:57
  3. Dua Ederken Ellerimizi Neden Açıyoruz?
    By hazal in forum Dualar
    Cevaplar: 1
    Son Mesaj: 27.12.06, 22:50

Bu Konudaki Etiketler

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
Google Grupları
RisaleForum grubuna abone ol
E-posta:
Bu grubu ziyaret et

Search Engine Friendly URLs by vBSEO 3.6.0