+ Konu Cevaplama Paneli
1. Sayfa - Toplam 4 Sayfa var 1 2 3 ... SonuncuSonuncu
Gösterilen sonuçlar: 1 ile 10 ve 35

Konu: Beni Eşek Arısı Isırdı

  1. #1
    Ehil Üye Beste-i Rana - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    Sep 2008
    Bulunduğu yer
    Doğanın Derinlikleri
    Mesajlar
    4.544

    Standart Beni Eşek Arısı Isırdı

    Arkadaşlar belki bileniniz vardır.Az önce beni büyük bir eşek arısı ısırdı.Rivayetlere göre o tür arılar insanların ölümlerine sebep oluyorlarmış.Eğer yarına kadar benden haber alamazsanız hakkınızı helal edin.Ramazan bitene kadar her gün ruhuma birer yasin okurmusunuz?.Acaba ölürsem şehit olma ihtimalim varmı?




    Hest-i Nist-Nümâ



    "Müslümanın müslümana gülümsemesi sadakadır" sırrıyla espri yapıyorum...


    Hepimiz Cennette Kavuşalım...


  2. #2
    Ehil Üye aşk-ı ilahi - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    Jun 2008
    Yaş
    33
    Mesajlar
    2.407

    Standart

    Ya adamın tekinin dilini eşekarısı sokmuş.Adam ölmüş.Dikkat et kardeşim kendine.


    Ben artık Rabbime döndüm sakın bana gülme Leyla.

    Gerçek aşkı Onda buldum, sakın bana kızma Leyla.


  3. #3
    Ehil Üye **Muttakİ** - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    Mar 2008
    Bulunduğu yer
    İSTANBUL
    Mesajlar
    1.650

    Standart

    ya güzel arkadaşım sen ne kadar pimpiriklisin
    Korkma Allahın izniyle bişeycik olmaz .Yoğurt ye biraz her ihtimale karşı iftarda

    Misafirlik tuhaf şey...
    Oradasın,ama oralı değilsin...
    Önüne sofralar kuruluyor,izzet-ikram görüyorsun ama hiç bir şey sana ait değil...
    Rahatın yerinde de olsa kalkıp gideceksin birgün,gitmek zorundasın...
    Misafirlik dünya hayatına ne çok benziyor ve dünya hayatı misafirliğe...


    Hizmette SINIR ve SİNİR yoktur

  4. #4
    Ehil Üye osmanoğlu - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    Jul 2006
    Bulunduğu yer
    Uşak
    Mesajlar
    1.856

    Standart

    Alıntı hüve-l ahsen Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Arkadaşlar belki bileniniz vardır.Az önce beni büyük bir eşek arısı ısırdı.Rivayetlere göre o tür arılar insanların ölümlerine sebep oluyorlarmış.Eğer yarına kadar benden haber alamazsanız hakkınızı helal edin.Ramazan bitene kadar her gün ruhuma birer yasin okurmusunuz?.Acaba ölürsem şehit olma ihtimalim varmı?
    Isırdığı yerde her hangi bir kızarma var mı kardeşim? Ve bu kızarma vücudunuzun diğer bölgelerine yayılmıyor inşaallah!
    "Ey Rabbimiz! Biz indirdiğin kitaba inandık ve peygambere uyduk. Sen de bizi, Senin birliğine ve peygamberinin doğruluğuna şahitlik edenlerle beraber yaz." Âl-i İmrân Sûresi: 3:53.

  5. #5
    Ehil Üye Beste-i Rana - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    Sep 2008
    Bulunduğu yer
    Doğanın Derinlikleri
    Mesajlar
    4.544

    Standart

    Alıntı osmanoğlu Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Isırdığı yerde her hangi bir kızarma var mı kardeşim? Ve bu kızarma vücudunuzun diğer bölgelerine yayılmıyor inşaallah!
    Evet var abi çok fena yanıyor.




    Hest-i Nist-Nümâ



    "Müslümanın müslümana gülümsemesi sadakadır" sırrıyla espri yapıyorum...


    Hepimiz Cennette Kavuşalım...


  6. #6
    Ehil Üye Beste-i Rana - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    Sep 2008
    Bulunduğu yer
    Doğanın Derinlikleri
    Mesajlar
    4.544

    Standart

    Alıntı muttaki hayrunisa Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    ya güzel arkadaşım sen ne kadar pimpiriklisin
    Korkma Allahın izniyle bişeycik olmaz .Yoğurt ye biraz her ihtimale karşı iftarda
    Yok ya arkadaşım korkmuyorum.Kaderde ölüm varsa olur.Korkunun ecele faydası yok.Tavsiyen için sağol iftardan sonra yerim.




    Hest-i Nist-Nümâ



    "Müslümanın müslümana gülümsemesi sadakadır" sırrıyla espri yapıyorum...


    Hepimiz Cennette Kavuşalım...


  7. #7
    Ehil Üye HüZnÜ HaZan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    Aug 2008
    Mesajlar
    4.454

    Standart

    Geçmiş olsun kardeşim allah şifa versin.Arıya bi şey oldumu acaba...?


    Hur bajo,Kur bajo
    Ga mêşine...








    Kendini tevil et!...






  8. #8
    Pürheves ışık abla - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    Jan 2008
    Bulunduğu yer
    trabzon
    Mesajlar
    186

    Standart

    kardeşim korkutmak için söylemiyorum ama annemide ısırmışlardı hemen hastahaneye kaldırdık..Gerçekten çok tehlikeliler,dikkat et kendine...


    ''Allahım Sen'i bulan neyi yitirir,Sen'i yitiren neyi bulur?''

  9. #9
    Ehil Üye yuşaa - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    Jul 2008
    Bulunduğu yer
    kendi dünyamdan
    Mesajlar
    1.808

    Standart

    geçmiş olsun doktora git hemde acil olarak
    çavreşamın delalamın ji testede birindarım

  10. #10
    Ehil Üye yağmur_damlası - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    Jul 2008
    Mesajlar
    1.189

    Standart

    Geçmiş olsun.Allah şifa versin.Bu musibeti de Allah' a yakınlaşmak için bi fırsat olarak kullanırsın inş.

+ Konu Cevaplama Paneli

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

     

Benzer Konular

  1. Eşek Arıları
    By Şahide in forum Şiirler
    Cevaplar: 0
    Son Mesaj: 11.10.08, 14:00
  2. Eşek Arılarının Gazabı Tapınağı Yaktı
    By Müellif-e in forum Mizah
    Cevaplar: 2
    Son Mesaj: 08.09.08, 22:10
  3. Cevaplar: 0
    Son Mesaj: 11.07.08, 09:59
  4. İnatçı Olan Eşek mi Biz miyiz?
    By insirah in forum Serbest Kürsü
    Cevaplar: 3
    Son Mesaj: 26.02.08, 14:56
  5. Üniversitede Eşek Var !
    By SeRDeNGeCTi in forum Mizah
    Cevaplar: 9
    Son Mesaj: 14.10.07, 00:55

Bu Konudaki Etiketler

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
Google Grupları
RisaleForum grubuna abone ol
E-posta:
Bu grubu ziyaret et

Search Engine Friendly URLs by vBSEO 3.6.0