+ Konu Cevaplama Paneli
1. Sayfa - Toplam 2 Sayfa var 1 2 SonuncuSonuncu
Gösterilen sonuçlar: 1 ile 10 ve 12

Konu: Virüs Tarayıcımı Güncelleyemiyorum..

  1. #1
    Ehil Üye tevhid - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    Aug 2007
    Bulunduğu yer
    .....
    Mesajlar
    1.097

    Standart Virüs Tarayıcımı Güncelleyemiyorum..

    kardesler bişi sorcam konuyu dogru yere acıp acmadıgımı bilmiyorum ama neyse..şimdi virus tarayıcımı guncelleyemiyorum. active virus shield programın ismi..şimdi baslıyo güncellemeye sonra hata veriyo
    hata mesajı söyle: uptade failed:incorrect signature ingilizcem de ii olmadıgı için anlayamıyrm derdime care olabilecek kardeslerden yardım bekliyorum..

    Sus gönlüm!.


    Bir elif miktari sus.Az kaldi bahara

    Sus gönlüm!.

    Sebepler var edilinceye kadar.Bahaneler olusuncaya,birbirimizin

    nasibi oluncaya kadar sus...


  2. #2
    Müdakkik Üye terennüm - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    Jun 2006
    Bulunduğu yer
    İstanbul
    Mesajlar
    910

    Standart

    Lisans problemi gibi gözüküyor. Çözülmez yani kolay kolay

  3. #3
    Gayyur kamkuli - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    Aug 2007
    Bulunduğu yer
    SAKARYA
    Mesajlar
    144

    Standart

    avast mı? ne adı ben anlayamadım
    Beşer Zülum Eder;Kader Adalet Eder.....

  4. #4
    Müdakkik Üye terennüm - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    Jun 2006
    Bulunduğu yer
    İstanbul
    Mesajlar
    910

    Standart

    Alıntı kamkuli Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    avast mı? ne adı ben anlayamadım
    active virus shield

  5. #5
    Gayyur kamkuli - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    Aug 2007
    Bulunduğu yer
    SAKARYA
    Mesajlar
    144

    Standart

    o nasıl virüst güzelmi? iyi tarıyomu
    Beşer Zülum Eder;Kader Adalet Eder.....

  6. #6
    Ehil Üye tevhid - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    Aug 2007
    Bulunduğu yer
    .....
    Mesajlar
    1.097

    Standart

    Alıntı terennüm Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Lisans problemi gibi gözüküyor. Çözülmez yani kolay kolay
    hmm hiç ugrasmiim yani peki

    Sus gönlüm!.


    Bir elif miktari sus.Az kaldi bahara

    Sus gönlüm!.

    Sebepler var edilinceye kadar.Bahaneler olusuncaya,birbirimizin

    nasibi oluncaya kadar sus...


  7. #7
    Ehil Üye tevhid - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    Aug 2007
    Bulunduğu yer
    .....
    Mesajlar
    1.097

    Standart

    Alıntı kamkuli Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    o nasıl virüst güzelmi? iyi tarıyomu
    aaah ah güzeldi tarıyodu...

    Sus gönlüm!.


    Bir elif miktari sus.Az kaldi bahara

    Sus gönlüm!.

    Sebepler var edilinceye kadar.Bahaneler olusuncaya,birbirimizin

    nasibi oluncaya kadar sus...


  8. #8
    Müdakkik Üye azize - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    Aug 2007
    Mesajlar
    815

    Standart

    Kardeşim herşeyde bir hayır vardır.En güzel antivirüs programı avast 4.7 dir.Üstelikte Türkçe ve madem İngilizcende pek iyi değilmiş.Bence,eski antivirüs programını kaldır,yerine bu programı yükle üstelikte bedava...Bu arada,yanlış yerde konuyu açmışsın.

  9. #9
    Gayyur KosovaLı - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    Jun 2007
    Mesajlar
    108

    Standart

    bende de kaspersky var ayn? sorun oldu..
    "active virus shield" kaspersky ?n zaten...
    Bende update yapm?yordu bi süre sonra kendilignden düzeldi..

    مَنْ غَشَّـنَا فَلَيْس مِنَّا

    Bizi aldatan bizden değildir.
    Müslim, Îmân, 164.


    " Zalimler İçin Yaşasın Cehennem!!! "


  10. #10
    Ehil Üye tevhid - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    Aug 2007
    Bulunduğu yer
    .....
    Mesajlar
    1.097

    Standart

    Alıntı KosovaLı Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    bende de kaspersky var aynı sorun oldu..
    "active virus shield" kaspersky ın zaten...
    Bende update yapmıyordu bi süre sonra kendilignden düzeldi..
    inş düzelir benmki de ama kardesle lisans problemi dedi..

    Sus gönlüm!.


    Bir elif miktari sus.Az kaldi bahara

    Sus gönlüm!.

    Sebepler var edilinceye kadar.Bahaneler olusuncaya,birbirimizin

    nasibi oluncaya kadar sus...


+ Konu Cevaplama Paneli

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

     

Benzer Konular

  1. Siteden Virüs Uyarısı..
    By nvrmnd in forum İstek, Öneri ve Forum Yardımı
    Cevaplar: 54
    Son Mesaj: 25.07.09, 21:32
  2. Msn'me Virüs Bulaştı...
    By Hatice_ in forum Bilgisayar ve İnternet Sorunları
    Cevaplar: 14
    Son Mesaj: 15.06.09, 00:21
  3. Cihad Eden Virüs
    By azize in forum Bilişim Haberleri ve Bilimsel Makaleler
    Cevaplar: 12
    Son Mesaj: 09.08.08, 21:58
  4. Dikkat! Bu Virüs Durdurulamıyor
    By akıncı in forum Bilişim Haberleri ve Bilimsel Makaleler
    Cevaplar: 2
    Son Mesaj: 28.07.08, 21:36
  5. Bu Virüs Bulaştıysa Yandınız!
    By akıncı in forum Bilişim Haberleri ve Bilimsel Makaleler
    Cevaplar: 13
    Son Mesaj: 21.06.08, 18:03

Bu Konudaki Etiketler

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
Yemek Tarifleri ListeNur.de - islami siteler listesi
Google Grupları
RisaleForum grubuna abone ol
E-posta:
Bu grubu ziyaret et

Search Engine Friendly URLs by vBSEO 3.6.0