Müşteri Hizmetleri


MT: - isminizi ögrenebilir miyim?

Abone: Ne yapcaksiniz ismimi, ben hat sahibi degilim.

MT : Hitab etmek açisindan sormustum.

Abone: Siz bana kisaca Rüzgarin Oglu diyebilirsiniz.





Abone: iyi günler, hattimi açtigimda bana pin sormuyor, baska bir sey
soruyor. Ne yapmam lazim?

MT: Memnuniyetle yardimci olayim, ne soruyor ögrenebilir miyim?

Abone: Bugün Allah için ne yaptin? Diye soruyor.





Turkcell Müşteri Hizmetleri

Asagidaki mesaj bir Turkcell abonesi tarafindan Turkcell Musteri
Hizmetleri ne gonderilmistir.

Sikayet Mesaji;

Iyi calismalar,

Ben 0533 860 XX XX nolu aboneniz Kazim AXXXX XXXXX oncelikle
hizmetlerinizden dolayi size tesekkur etmek isterim, ozellikle
Girnedeki Escape isimli plaja koydugunuz ziplangac cok guzel bir
hizmet. Fakat gectigimiz hafta sonu arkadaslarimla beraber gittigim
Escape
isimli
plajda ziplangaca binebilmek icin cok uzun siralar bekledik. fark ettim
ki hep diger operatorun aboneleri zipliyor. Bu konu ile ilgili bir
calisma
yaparsaniz cok memnun olurum. Saygilarimla, Kazim AXXXX xxxxx

*****

Turkcell Musteri hizmetleri nin cevap;

Sayin Kazim AXXXX XXXXX,
Oncelikle hizmetlerimize gostermis oldugunuz ilgiden dolayi tesekkur
ederiz.

Girnedeki Escape Beach e konulmus bulunan TRANBOLIN promasyon amacli
bir uygulamadir. Bu TRANBOLIN dolayisiyla Escape Beachin malidir. Biz
Turkcell olarak kimin ziplayacagina karisamamaktayiz. Dolayisiyla
sizinde
diger musteriler gibi siranizi beklemeniz gerekmektedir.

Saygilarimizla,
Musteri hizmetleri