+ Konu Cevaplama Paneli
1. Sayfa - Toplam 3 Sayfa var 1 2 3 SonuncuSonuncu
Gösterilen sonuçlar: 1 ile 10 ve 30

Konu: Doğru Erkek!..

  1. #1
    Gayyur katrenur21 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    Dec 2007
    Mesajlar
    76

    Standart Doğru Erkek!..

    Kadinin biri kumsalda yürürken ayagi eski bir lambaya takilmis,kadin lambayi kumlarin içinden çikarmis,ovalamis.
    Lambadan cin çikmis ve;

    -'Sadece bir dilek hakkin var, iyi düsün öyle dile' demis.

    Kadin hiç tereddüt etmeden, cebinden bir harita çikararak:

    -'Bütün dünyada zulmün, savasin, açligin bitmesini istiyorum. Bu haritadaki ülkeleri görüyor musun? Bu ülkelerin birbiriyle savasmayi birakmasini, her yere barisin gelmesini diliyorum' diyivermis.

    Cin haritaya bakmis ve dehsetle;

    - 'Tanri askina Kadin! Bu ülkeler binlerce yildir savasiyorlar. Tamam isimde iyiyim ama o kadar da degil! Bunu yapilabilecegimi sanmiyorum. Baska bir dilekte bulun' diye bagirmis.
    Kadin birkaç dakika düsünmüs ve ;

    - 'Hayatim boyunca dogru bir erkek bulamadim. Bilirsin; hem ince düsünceli,hem yakışıklı, hem dürüst, hem karizmatik , hem eglenceli biri, sevecen, ilgili ve ömür boyu sadik olacak erkek diliyorum' demis.

    Cin derin derin bir iç çekmis:

    -Uzat şu haritayi..!!!



  2. #2
    Yasaklı Üye halenur - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    Jan 2008
    Mesajlar
    2.932

    Standart


  3. #3
    Gayyur katrenur21 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    Dec 2007
    Mesajlar
    76

    Standart

    Alıntı halenur Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster

  4. #4
    Ehil Üye seyyah_salih - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    Dec 2007
    Bulunduğu yer
    Şan(S)lıUrfa'DaN
    Yaş
    51
    Mesajlar
    15.435

    Standart

    yahu nereye yazacağımız şaşırdıkkkk..bari diğerini silsinler...

    Alıntı bedevi_arap_çölü Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    kadıncağız az şey istememiş......aslında tanıdığımm cinsee yapması lazım dı.....
    Marifet ufku....

    Muhabbet denizinde çalan bir melodi gibidir

  5. #5
    Müdakkik Üye Gül-ihamra - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    Jul 2007
    Mesajlar
    810

    Standart

    güzeldi Allah raz? olsun...
    Bir dilenci gelse kapıma onu bu cüz'i şefkatimle geri çevirmiyeceğim.Rabbim! Bana vermiş olduğun şefkatinin yüzde biri,o dilenciyi kapımdan boş çevirtmiyorsa,ben ümitvarım ki;
    o yüzde doksan dokuz şefkatin beni senin kapından boş çevirmiyecek

  6. #6
    Gayyur nur hadimi - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    Feb 2008
    Mesajlar
    57

    Standart

    Ya kardeşim çok beğendim.çok güzeldi.

  7. #7
    Pürheves Noor - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    Apr 2008
    Bulunduğu yer
    Çok uzaklardan!
    Yaş
    29
    Mesajlar
    253

    Standart

    off harika bi fıkraydı yhaa bayıldım buna

    "Bu Kâinattaki Görünen Bütün Güzellikler Öyle Bir Güzelden Geliyor ki;

    Bu Mütemadiyen Değişen ve Tazelenen Kâinat, Bütün Mevcudatıyla Ayinedarlık Dilleriyle,

    O Güzelin Cemalini Tavsif ve Tarif Eder!"

    {Şualar - 4.Şua}


  8. #8
    Gayyur katrenur21 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    Dec 2007
    Mesajlar
    76

    Standart

    Alıntı bedevi_arap_çölü Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    yahu nereye yazacağımız şaşırdıkkkk..bari diğerini silsinler...

    abi neye şaşırdınız?anlamadım

  9. #9
    Gayyur katrenur21 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    Dec 2007
    Mesajlar
    76

    Standart

    Alıntı Noor Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    off harika bi fıkraydı yhaa bayıldım buna
    bende...

  10. #10
    Gayyur katrenur21 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    Dec 2007
    Mesajlar
    76

    Standart

    Alıntı nur hadimi Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Ya kardeşim çok beğendim.çok güzeldi.
    aynen.

+ Konu Cevaplama Paneli

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

     

Benzer Konular

  1. Erkek Kadınlaşıyor mu
    By turabuakdamululema in forum İslam'a Göre Kadın ve Aile
    Cevaplar: 3
    Son Mesaj: 22.12.12, 21:03
  2. Kız ve Erkek Arkadaşlar
    By kadere_inan in forum Fıkıh
    Cevaplar: 141
    Son Mesaj: 11.05.11, 22:46
  3. Bir Erkek Ne Bekler?
    By havf_reca in forum Mizah
    Cevaplar: 33
    Son Mesaj: 28.06.08, 10:38
  4. Ideal Erkek...
    By katrenur21 in forum Mizah
    Cevaplar: 4
    Son Mesaj: 15.06.08, 21:42

Bu Konudaki Etiketler

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
Yemek Tarifleri ListeNur.de - islami siteler listesi
Google Grupları
RisaleForum grubuna abone ol
E-posta:
Bu grubu ziyaret et

Search Engine Friendly URLs by vBSEO 3.6.0