+ Konu Cevaplama Paneli
Gösterilen sonuçlar: 1 ile 7 ve 7

Konu: Güldüren Tüketici Şikayetleri

  1. #1
    Dost sehervakti - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    Jul 2007
    Mesajlar
    33

    Red face Güldüren Tüketici Şikayetleri

    Yurdun dört bir yanından firmalara yönelik gelen tüketici şikayetleri güldürmeye devam ediyor.
    İşte insanı güldüren şikayetler:

    "- Erzincan'da aşırı sıcaklardan bunalan bir ev hanımı raflarını çıkardığı buzdolabının içine minder koyarak oturmuş. Kapısı açık kalan buzdolabının
    kompresörü bozulunca "İyi soğutmuyor" diyerek üründen şikayetçi olmuş.

    - Diyarbakır'da fritöz alan bir müşteri, ürünün ilk kullanımda eridiğini görünce firmanın yolunu tutmuş. Büyük bir hırsla içeri giren müşteri, elindeki erimiş fritözü göstererek kendisine arızalı mal satıldığını
    söylemiş. Fritözü gören satış görevlisi nasıl kullandığını sorunca adam anlatmış; "Ocağı yaktım, fritözü üzerine koydum. İçine yağ koydum. Ama
    yanmaya, erimeye başladı." Satış görevlileri müşteriyi kusur kendisinde olduğu için ürünü değiştiremeyeceklerine ikna etmekte oldukça zorlanmış.

    - Bulaşık makinesi her işe yarar. Servis elemanları Türkiye'nin dört bir yanından gelen "Bulaşık makinem tabakları, bardakları çiziyor ya da şu boşaltmıyor" şikayetlerini incelemek için gittikleri evlerde müşterilerin ıspanak, lahana gibi yıkanması zor sebzeleri bulaşık makinesinde yıkadıklarını, hatta salça yapmak için domatesleri bulaşık makinesinde
    yumuşatanlar olduğunu görünce şoke olmuşlar. Sebzelerdeki kumun, su çıkış borularını tıkadığı ya da makinenin içinde kalarak bulaşıkları çizdiği,
    bunun da arızaya yol açtığı ortaya çıkmış.

    - Mersin'de son model bir ütü alan tüketici, elektrikler kesilip işi yarım kalınca elektriksiz ütü yapmanın yöntemini keşfetmiş! Ütüyü ocakta ısıtarak işine devam etmek isteyen ev hanımı, ütünün gövdesinin yanması üzerine bayisine başvurarak, ütünün değiştirilmesini istemiş.

    - Şanlıurfa'da bir müşteri, satın aldığı mikrodalga fırında yumurta kaynatmayı denemiş. Deneme basınç nedeniyle yumurtanın patlamasıyla sona
    ermiş. Mikrodalga fırının infilak etmemesi şans olarak değerlendirilirken müşteri, "Yumurta bile kaynatamıyor. Bu fırını ne yapayım? Paramı geri
    verin" diyerek bayisine fırını iade etmeye kalkmış.

    - Diyarbakır'da ise buzdolabının içini aydınlatan ışığı yetersiz bulan bir vatandaş, içine birkaç mum yerleştirerek kendince sorunu çözmüş. Ancak mum
    buzdolabının tavan kısmını yakınca üründen şikayetçi olmayı ihmal etmedi.

    - İstanbul'daki bir müşteri de kettle'ının (su kaynatıcı) eridiği şikayetiyle servise başvurmuş. Kettle'ın elektrik ile çalıştığını bilmeyen
    müşterinin ocağın üzerine su ısıtıcısını koyarak suyu ısıtmaya çalıştığı anlaşılmış. Ocaktaki ateşin erittiği kettle'in yenisi ile değiştirilmesinde müşteri çok ısrarcı olmuş. İstanbul'daki başka bir müşteri de elektrikli karıştırıcıyı tencerenin içinden çıkarmadan yemek pişirmiş. Alet eriyince de şikayetçi oldu.

    - Güneydoğu Anadolu Bölgesi'ndeki tüketici toplantısında bir kişi, buzdolaplarının sebzeliklerinin daha büyük olması gerektiğini söylemiş. Bu talebinin nedeni sorulduğunda, "Yaz ayları çok sıcak geçiyor.
    Ayakkabılarımızı içine koyup soğutuyoruz.Sebzelikler büyük olursa daha çok ayakkabı soğutabiliriz" cevabını verdi.

    - Elazığ'ın Maden İlçesi'nde mağarada oturan bir vatandaş, aşırı sıcaklardan bunalarak klima almış. Mağarada elektrik bulunmaması sebebiyle dışardan
    kaçak elektrik çekmiş. Yetersiz olan elektrik klimanın performansını bozunca tüketici, klimanın randımanı düşük diye şikayette bulunmuş.

    - Bir bilgisayar firmasına müşteriden gelen şikayet: 'İlk disketi sürdüm, ikincisini sürerken çok zorlandım üçüncüsü asla içeri girmiyor.' - Yeni aldığı bilgisayarın çalışmadığını ileri sürerek firmaya başvuran kadın sürekli, 'Ayak pedalına basıyorum basıyorum makineden hiç ses gelmiyor' demiş. Ayak pedalı'nın fare olduğu ortaya çıkmış.

    - Bir bilgisayar firmasının müşterisi dokümanı yazıcıya aktaramadığından şikayet etmiş. 'Bilgisayar yazıcıyı görüyor mu' sorusuna karşılık 'Ekranı
    yazıcıya doğru çevirdim ama hala görmüyor' cevabını vermiş.

    - Firmayı arayan bir müşteri, bilgisayarının faks çekememesinden şikayet etmiş. 40 dakikalık telefon görüşmesi sonucunda adamın kağıdı monitöre
    dayayıp 'Gönder' tuşuna bastığı ortaya çıkmış."
    Ey kalpleri evirip çeviren Allah’ım! Kalbimi dinin üzere sebat ettir

  2. #2
    Pürheves mgoksu - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    Aug 2007
    Bulunduğu yer
    KARS-SAFRANBOLU-NİĞDE-K.MARAŞ
    Mesajlar
    178

    Standart

    ))
    NAMAZIN MANASI CENAB'I HAKKI TESBİH VE TAZİM VE ŞÜKÜRDÜR...

  3. #3
    Dost cemiloğlu - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    Nov 2007
    Mesajlar
    28

    Standart

    Çok GÜzel OlmuŞ Ayrica Komİk

  4. #4
    Dost cemiloğlu - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    Nov 2007
    Mesajlar
    28

    Standart

    EN KOMİK BÖLÜMÜ YAKALADIM.

  5. #5
    Dost cemiloğlu - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    Nov 2007
    Mesajlar
    28

    Standart

    K?ZMAY?N AMA D?YECEK BULAMIYORUM
    Konu Ebu Hasan tarafından (10.11.07 Saat 10:52 ) değiştirilmiştir.

  6. #6
    Ehil Üye alanyali - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    Jul 2007
    Bulunduğu yer
    Alanya
    Mesajlar
    2.491

    Standart

    Alıntı sehervakti Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    - Bir bilgisayar firmasına müşteriden gelen şikayet: 'İlk disketi sürdüm, ikincisini sürerken çok zorlandım üçüncüsü asla içeri girmiyor.' - Yeni aldığı bilgisayarın çalışmadığını ileri sürerek firmaya başvuran kadın sürekli, 'Ayak pedalına basıyorum basıyorum makineden hiç ses gelmiyor' demiş. Ayak pedalı'nın fare olduğu ortaya çıkmış.

    - Bir bilgisayar firmasının müşterisi dokümanı yazıcıya aktaramadığından şikayet etmiş. 'Bilgisayar yazıcıyı görüyor mu' sorusuna karşılık 'Ekranı
    yazıcıya doğru çevirdim ama hala görmüyor' cevabını vermiş.

    - Firmayı arayan bir müşteri, bilgisayarının faks çekememesinden şikayet etmiş. 40 dakikalık telefon görüşmesi sonucunda adamın kağıdı monitöre
    dayayıp 'Gönder' tuşuna bastığı ortaya çıkmış."
    Yok yaw bu kadar da olmaz..uydurma gibi geldi bana birazı..Mouse'ı ayak pedalı gibi kullanmak 40 yıl aklıma gelmezdi..


    cehennem ağzını açmış, bekliyor; cennet ise ağuş-u nazdaranesini açmış, gözlüyor.

  7. #7
    Vefakar Üye edep - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    May 2007
    Bulunduğu yer
    izmir
    Mesajlar
    528

    Standart

    Ahirette seni kurtaracak bir eserin olmadığı takdirde,

    Fani dünyada bıraktığın eserlere de kıymet verme


+ Konu Cevaplama Paneli

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

     

Benzer Konular

  1. Güldüren Hatta Düşündüren Kareler
    By akıncı in forum Mizah
    Cevaplar: 4
    Son Mesaj: 25.06.08, 13:03
  2. Güldüren Kaza
    By zahid in forum Klip, Video, Film ve Animasyon
    Cevaplar: 5
    Son Mesaj: 30.01.08, 04:16
  3. Güldüren Olay
    By zahid in forum Mizah
    Cevaplar: 3
    Son Mesaj: 22.12.07, 02:48
  4. Bakan Babacan'ı Güldüren Fıkra
    By zahid in forum Mizah
    Cevaplar: 5
    Son Mesaj: 29.11.07, 20:55

Bu Konudaki Etiketler

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
Yemek Tarifleri ListeNur.de - islami siteler listesi
Google Grupları
RisaleForum grubuna abone ol
E-posta:
Bu grubu ziyaret et

Search Engine Friendly URLs by vBSEO 3.6.0