+ Konu Cevaplama Paneli
1. Sayfa - Toplam 2 Sayfa var 1 2 SonuncuSonuncu
Gösterilen sonuçlar: 1 ile 10 ve 14
Like Tree6Beğeni

Konu: HeR AY BiR HatiM ( MayıS Ayı )

  1. #1
    Global Moderator _vatan_ - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    Nov 2013
    Bulunduğu yer
    İstanbuL
    Mesajlar
    2.364

    Standart HeR AY BiR HatiM ( MayıS Ayı )

    Selamun Aleykum Kardeşler Ve Ağabeyler.

    Nasip Olursa Forumumuzda Her Ay Bir Hatim İndirmeye Devam Ediyoruz.

    Süresi 01.05.2015 De Başlayıp 31.05.2015 de Duası Nasip OLursa Yapılacak İnş.

    1.HATİM



    1.Cüz ALINDI Danişcu

    2.Cüz ALINDI FACEBOOK

    3.Cüz ALINDI FACEBOOK

    4.Cüz
    ALINDI FACEBOOK

    5.Cüz
    ALINDI FACEBOOK

    6.Cüz
    ALINDI Danişcu

    7.Cüz Alındı Danişcu

    8.Cüz _VATAN_

    9.Cüz _VATAN_

    10.Cüz ALINDI

    11.Cüz
    ALINDI

    12.Cüz
    ALINDI

    13.Cüz
    ALINDI

    14.Cüz
    ALINDI

    15.Cüz
    ALINDI

    16.Cüz
    ALINDI

    17.Cüz
    ALINDI

    18.Cüz
    ALINDI

    19.Cüz
    ALINDI

    20.Cüz
    ALINDI

    21.Cüz
    ALINDI

    22.Cüz ALINDI SOKRATESLA

    23.Cüz ALINDI SOKRATESLA

    24.Cüz
    ALINDI

    25.Cüz
    ALINDI

    26.Cüz fanidünya...

    27.Cüz
    ALINDI

    28.Cüz
    ALINDI

    29.Cüz
    ALINDI

    30.Cüz
    ALINDI


    Evet Kardeşler Siz Aldığınız Cüzleri Yazın Cevap Olarak Ben Buraya Eklerim inş. Katılımlarınızı Bekliyoruz inş.
    Konu _vatan_ tarafından (25.05.15 Saat 07:29 ) değiştirilmiştir.
    Geçti, istemem geImeni, yokIuğunda buIdum seni; bırak vehmimde göIgeni, geIme, artık neye yarar?


    Tövbe kapısı açık dediysek,yeni günahIara koşman mı gerek?

  2. #2
    Vefakar Üye Dânişcu - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    Apr 2015
    Mesajlar
    452

    Standart

    1.cüz
    _vatan_ bunu beğendi.

  3. #3
    Global Moderator _vatan_ - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    Nov 2013
    Bulunduğu yer
    İstanbuL
    Mesajlar
    2.364

    Standart

    Alıntı Dânişcu Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    1.cüz
    Allah razı Olsun Kardeşim.. Hadi kardeşler Atın Ölü Toprağını Artık Ya Allah
    Dânişcu bunu beğendi.
    Geçti, istemem geImeni, yokIuğunda buIdum seni; bırak vehmimde göIgeni, geIme, artık neye yarar?


    Tövbe kapısı açık dediysek,yeni günahIara koşman mı gerek?

  4. #4
    Dost sokratesla - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    Jan 2015
    Bulunduğu yer
    istanbul
    Mesajlar
    7

    Standart

    abi 22 ve 23 bende olsun, Ya Allah
    _vatan_ bunu beğendi.

  5. #5
    Global Moderator _vatan_ - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    Nov 2013
    Bulunduğu yer
    İstanbuL
    Mesajlar
    2.364

    Standart

    Alıntı sokratesla Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    abi 22 ve 23 bende olsun, Ya Allah
    Sokratesla Allah Razı Olsun Kardeşim. HAydi Hız Kesmeden Devam inş.
    Geçti, istemem geImeni, yokIuğunda buIdum seni; bırak vehmimde göIgeni, geIme, artık neye yarar?


    Tövbe kapısı açık dediysek,yeni günahIara koşman mı gerek?

  6. #6
    Ehil Üye fanidünya... - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    Nov 2013
    Yaş
    39
    Mesajlar
    4.292

    Standart

    Vatan kardeşim 26. cüzü aldım.
    _vatan_ bunu beğendi.

  7. #7
    Global Moderator _vatan_ - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    Nov 2013
    Bulunduğu yer
    İstanbuL
    Mesajlar
    2.364

    Standart

    Allah Razı olsun Fanidünya... kardeşim....

    Hadi Kardeşler Ya Allah Az Hız Verelim..
    Geçti, istemem geImeni, yokIuğunda buIdum seni; bırak vehmimde göIgeni, geIme, artık neye yarar?


    Tövbe kapısı açık dediysek,yeni günahIara koşman mı gerek?

  8. #8
    Global Moderator _vatan_ - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    Nov 2013
    Bulunduğu yer
    İstanbuL
    Mesajlar
    2.364

    Standart

    Hatimci kardeşler nerdesiniz...
    Geçti, istemem geImeni, yokIuğunda buIdum seni; bırak vehmimde göIgeni, geIme, artık neye yarar?


    Tövbe kapısı açık dediysek,yeni günahIara koşman mı gerek?

  9. #9
    Vefakar Üye Dânişcu - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    Apr 2015
    Mesajlar
    452

    Standart

    1 okundu..6.cüzü alayım
    _vatan_ bunu beğendi.

  10. #10
    Global Moderator _vatan_ - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    Nov 2013
    Bulunduğu yer
    İstanbuL
    Mesajlar
    2.364

    Standart

    Alıntı Dânişcu Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    1 okundu..6.cüzü alayım
    Allah razı olsun Kardeşim.

    Evet kardeşler devam inş ...Bu ay çok geriden geliyor yahu....
    Geçti, istemem geImeni, yokIuğunda buIdum seni; bırak vehmimde göIgeni, geIme, artık neye yarar?


    Tövbe kapısı açık dediysek,yeni günahIara koşman mı gerek?

+ Konu Cevaplama Paneli

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

     

Benzer Konular

  1. Mayıs Ayı Kur'an-ı Kerim Hatmimiz
    By BiKeS_ in forum Hatim Kampanyaları
    Cevaplar: 34
    Son Mesaj: 07.07.11, 19:21
  2. 27 Mayıs Darbesi ve Bediüzzaman
    By SeRDeNGeCTi in forum Bediüzzaman ve Risale-i Nur Çalışmaları
    Cevaplar: 0
    Son Mesaj: 31.05.11, 17:12
  3. Mayıs'a Elveda...
    By nihannn in forum Edebiyat
    Cevaplar: 2
    Son Mesaj: 03.09.07, 18:31
  4. Mayıs'a Elveda...
    By nihannn in forum Edebiyat
    Cevaplar: 2
    Son Mesaj: 24.07.07, 11:30
  5. Mayıs Ayı Kur'an-ı Kerim Hatmi
    By elff in forum Hatim Kampanyaları
    Cevaplar: 19
    Son Mesaj: 15.05.07, 09:01

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
Yemek Tarifleri ListeNur.de - islami siteler listesi
Google Grupları
RisaleForum grubuna abone ol
E-posta:
Bu grubu ziyaret et

Search Engine Friendly URLs by vBSEO 3.6.0