evet bekliyordum ki ifrata kaçanlar kendileri gibi düşünmeyenleri şeytanlıkla,dinsizlikle suçlamaya başlasınlar.üstad kürddür dedik diye seyyid demedik diye dinden çıkıyorsak ne ala.yok biz dinsiz değilsek siz bu sözünüzle ne oluyorsunuz acaba.neyse mahşer var elbette ki hesap soracağız.üstadın talebelerinin dinsizlik namına risale-i nur hizmetini baltalamak,nakıs bırakmak için hareket edenlere karşı söylediği bu sözü cerbeze yaparak onu seyyid ya da mehdi olmasa da her zaman sevecek olan bizleri şeytanlıkla suçlamanın mantığı nedir açıklayınız.hem ben üstada seyyid demesem bu nasıl dinsizlik namına olur cevap veriniz.hem ben desem ki elbetteki "zaman şahıs zamanı değil şahsı manevi zamanı" bundan nasıl üstadın hiçbir şekilde övülmemesi anlamı çıkar.üstadı övmek için ona illa da seyyid ya da mehdi mi demek gerekir.hem ben desem ki risale-i nurları övmek üstadın şahsını övmekten daha evladır bu nasıl şeytanca bir düşünce olur bi zahmet cevap veriniz.