Dördüncü nükte: Bir k?s?m, şu âyetten şöyle bir işaret-i gaybiye fehmeder ki, "Peygamberin (a.s.m.) evlâd-? zükûru, ricâl derecesinde kalmay?p, ricâl olarak nesli bir hikmete binâen kalmayacakt?r. Yaln?z, ricâl tâbirinin ifadesiyle, nisân?n pederi olduğunu işaret ettiğinden, nisâ olarak nesli devam edecektir. Felillâhilhamd, Hazret-i Fât?ma’n?n nesl-i mübâreki, Hasan ve Hüseyin gibi iki nurânî silsilenin bedr-i münevveri, şems-i Nübüvvetin mânevî ve maddî neslini idâme ediyorlar.
Birinci Şûle Üç Şuâ ile hitâma erdi.
Allah’?m, ona ve onun Ehl-i Beytine rahmet eyle.
Buradaki hikmet nedir, ne olabilir veya bir tane midir?